zondag 31 maart 2024

Kunstkamer Vaassen stopt

Beste kunstvrienden en deelnemers aan Kunstkamer Vaassen,

Het was een moeilijke beslissing, maar na lang beraad met mijzelf heb ik besloten Kunstkamer Vaassen te beeindigen. 
Ter nagedachtenis aan mijn dierbare partner Wim Adema heb ik in eerste instantie besloten om na zijn overlijden met zijn "Kunstenaars erfgoed" door te gaan. Op mijn manier uiteraard. 
Daarover heb ik zeker geen spijt gehad en is het mijns inziens goed aangeslagen.
 
Willem en ik dachten al geruime tijd aan een andere formule van Kunstkamer Vaassen. Uiteindelijk ontstond er een mooi idee, helaas door het ziektebeeld verstomd. 
 
Zoals het er nu voorstaat: is de huidige vorm Kunstkamer Vaassen: "Bemiddeling Beeldende Kunsten zonder winstoogmerk" met deelname van 23  beeldend kunstenaars definitief beeindigd. 
 
In de laatste Nieuwsbrief Kunstkamer Vaassen heb ik vermeld dat dankzij "Bemiddeling Kunstkamer Vaassen",  vele kunstwerken zijn overgedragen aan liefhebbers van de beeldende kunsten. 
 
De website van de kunstkamer  blijft nog even een tijdje bestaan om de kunstenaars de gelegenheid te bieden de inhoud die zij willen bewaren van de website te downloaden.
Er wordt in de tussentijd geen nieuwe inhoud geplaatst.

Petra Adema-Nienhuis

Geen opmerkingen: